بازدید: 211 بازدید
در پاییز امسال چه بخوانیم: بهترین کتاب های شرح حال و خاطرات 1402

در پاییز امسال چه بخوانیم: پارت ۲ بهترین کتاب های شرح حال و خاطرات جدید 1402

ماه‌های منتهی به آذر و دی ماه که مصادف با سال نوی میلادی است، معمولاً زمانی است که بازیگران و موسیقی‌دانان مشهور، هرچه در چنته دارند رو می‌کنند. از جمله افراد معروف که در پاییز امسال قلم روی کاغذ می آورند، باربارا استرایسند است، که خاطراتش نام من باربرا است به شش دهه فعالیت حرفه ای او در صحنه، صفحه نمایش و استودیو نگاه می کند. این نوشته که در نوامبر راهی بازار می شود فعلا اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست، اما نویسنده قول می‌دهد که «صادق، خنده‌دار، خوش‌نظر و جذاب» باشد زیرا مسیر خود را از دوران کودکی‌اش در بروکلین تا شهرت بین‌المللی دنبال می‌کند.

 

در پاییز امسال چه بخوانیم: بهترین کتاب های شرح حال و خاطرات 1402

 

داستان پیش از شهرت بازیگر پاتریک استوارت، پر از غم و اندوه و سختی شدید است: او که در فقر در میرفیلد در غرب یورکشایر بزرگ شد، پسر سربازی بود که پس از بازگشت از جنگ جهانی دوم با خشونت علیه همسرش ظاهر شد. . استوارت در Making It So، که احتمالا در اکتبر منتشر خواهد شد، سال‌های اولیه و همچنین اولین تلاش‌هایش در تئاتر را به یاد می‌آورد، دوران طولانی و اخیراً تکرار شده‌اش در نقش کاپیتان پیکارد در Star Trek: The Next Generation و سوپراستار بودن در اواخر دوران حرفه‌ای از طریق فیلم مردان ایکس.

هر مردی برای خودش و خدا در برابر همه، نام کتابی است که در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. این محصول ترجمه مایکل هافمن، ورنر هرتزوگ، دوران کودکی فقیرانه فیلمساز را در دهکده ای باواریا بازگو می کند، جایی که خانواده مجبور بودند یک قرص نان درست کنند و بچه ها بدون کفش در تابستان بیرون می‌رفتند. هرتزوگ پیش از تبدیل شدن به یک کارگردان مشهور فیلم‌هایی از جمله مرد گریزلی، فیتزکارالدو و طلوع نجات، به شرح کارهای اولیه‌اش در گاوداری، ماهیگیری و کار به عنوان دلقک می‌پردازد.

کتاب‌های زیادی درباره بریتنی اسپیرز نوشته شده است، از جمله قلب به قلب، که این خواننده با همکاری مادرش در سال 2000 نوشته است. اما زندگی‌نامه “زن در من” که نوشته خود اوست و در ماه اکتبر منتشر خواهد شد، نویدبخش سطح جدیدی از صراحت است زیرا این کتاب علاوه بر پوشش دادن دوران کودکی و سال‌های اولیه شهرت، اتفاق مهمی که در آن پدرش در سال 2008 کنترل امور پزشکی و مالی او را در اختیار گرفت و پس از یک جلسه دادگاه پر شور دو سال پیش پایان یافت را به نگارش در آورده است.

منبع : ایبوک دات آی آر | کپی با ذکر منبع مجاز است

=========================
در پاییز امسال چه بخوانیم در پاییز امسال چه بخوانیم در پاییز امسال چه بخوانیم در پاییز امسال چه بخوانیم

ادامه مطلب