بازدید: 18 بازدید
دانلود کتاب الکترونیکی انگلیسی pdf

دانلود کتاب رایگان انگلیسی 1403

 

دانلود کتاب های زبان اصلی به صورت رایگان یا با حداقل هزینه، به یک امر مهم برای کاربران ایرانی تبدیل شده است. این اتفاقات به دلایل زیر رخ داده است:

  • افزایش افراد علاقه‌مند به کتاب‌های زبان اصلی مخصوصا علاقه به کتاب‌های زبان انگلیسی. برای یادگیری یا مطالعه کتاب‌های زبان خارجی
  • پیشرفت دستگاه‌های دیجیتال و ورود دستگاه‌هایی مانند تبلت و کتابخوان‌های با کیفیت به بازار که رغبت افراد کتاب‌خوان را به تهیه نسخه دیجیتالی کتاب‌ها یا ایبوک‌ها افزایش داده است.
  • هزینه کمتر و گاها رایگان برای تهیه کتاب‌های دیجیتال.

این دلایل باعث می‌شود افراد دنبال سایت‌هایی برای تهیه ایبوک ها باشند و با حداقل هزینه‌ها کتاب‌ها را تهیه نمایند.

در این مقاله با توجه به درک گروه ما یعنی ایبوک دات‌ آی آر از نیاز کاربران، به معرفی 3 سایت معتبر داخلی و خارجی برای دانلود ایبوک می پردازیم:

۱. ebookk.ir

ایبوک دات آی آر

ایبوک دات آی آر یک سایت ایرانی برای دانلود کتاب رایگان انگلیسی می‌باشد. برخی از کتاب‌های موجود در این سایت به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. شما می توانید لیست کتاب‌های رایگان را از این لینک مشاهده کنید. شما می‌توانید بدون نیاز به عضویت و بسیار سریع کتاب‌های مورد نظرتان را دانلود کنید. همچنین می‌توانید با عضویت در سایت مبلغی را به عنوان هدیه پاداش بگیرید. همچنین با ثبت نظر برای هر کتاب مبلغی نیز به عنوان مشارکت در شناخت بیشتر کتاب‌های موجود هدیه می‌گیرید و با این اوصاف شما بدون نیاز به پرداخت مبلغ می‌توانید کتاب‌های غیر رایگان و پولی را نیز به صورت رایگان دانلود نمایید. همچنین اگر کتابی که می‌خواستید موجود نبود به راحتی و بدون پرداخت هزینه اولیه می‌توانید کتاب مورد نظر خود را از این لینک سفارش دهید.

 

دانلود کتاب رایگان انگلیسی 1403

 

۲. IranPaper.ir

ایران پیپر یک سایت ایرانی دانلود کتاب رایگان انگلیسی است که بیش از 5 میلیون کتاب شامل خرید کتاب های آمازون و گوگل پلی را با قیمت پایینتر از این فروشگاه های کتاب به فروش می رساند. علاوه بر این، در این سایت بیش از یک میلیون و ششصد هزار کتاب رایگان الکترونیک خارجی از منابع مختلف جمع آوری شده است. همگی این کتاب ها تنها با یک ثبت نام ساده و بدون هیچ محدودیتی قابل دریافت است. برای دانلود رایگان این کتاب ها، در صفحه اصلی سایت ایران پیپر بر روی تب “جستجوی کتاب” کلیک کنید. سپس از منوی کشویی، “کتاب های رایگان” را انتخاب کنید. در فیلد جستجو، بخشی از عنوان کتاب خود را به انگلیسی وارد و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید. در نهایت بر روی یکی از لینک های دانلود رایگان کتاب کلیک کنید.

 

 

۳. Google Play Books

File:Google Play Books.png - Wikipedia

شما می‌توانید برخی کتاب‌ها را به صورت رایگان از سرویس گوگل پلی دانلود کنید. برای دانلود کتاب رایگان انگلیسی کافی است روی گوشی موبایلتان سرویس گوگل پلی را اجرا کنید و سپس وارد بخش کتاب ها شوید. این بخش از منوی پایین و با نام Books در دسترس است. همچنین در صورت استفاده از کامپیوتر شخصی، می‌توانید به راحتی و با ورود به این لینک به دانلود کتاب رایگان انگلیسی دسترسی داشته باشید.

 

دانلود کتاب رایگان انگلیسی 1403

 

 

ادامه مطلب